Retourvoorwaarden
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
Aanmelden
- Vul onderstaand formulier in om je retourzending aan te melden. Let op, is je levering beschadigd? Neem dan even contact met ons op door een email te sturen naar info@marloesmixtmedia.nl
Verpakking
- Pak de producten in originele staat en verpak in een doos of envelop
- Zorg dat je het retourformulier al ingevuld hebt
- Voeg je ordernummer toe in envelop of doos
Verzending
- Lever het pakket in bij het postkantoor of gooi het in de brievenbus
- Bewaar (bij verzending via pakketpost) het verzendbewijs goed
Terugbetaling
Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Instructies retourneren
Terugsturen
Zorg ervoor dat:
- De artikelen compleet zijn
- De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten
- Dat je je ordernummer bijvoegt
Handige tips
We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips.
- Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport.
- Om afval te besparen kan je de doos of envelop gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd.
- Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is.
Versturen
Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.
Afhandeling
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.